Monday, 5 November 2012

Hehehe :D

Selamat petang...ralik ralik dah pukul 2 dah. ya allah !! sakitnye kepala aku. kenapa lgsung tak boleh pejam mate nih . dari semalam aku tak boleh nak tido. tadi pun dan sejam je dapat tido. itupun terjaga bunyi meseg banyak masuk ! & ada org call.kacau betul laa. letih badan pun ada nih. ingat harini nak balik. aii baju semua tak kemas kemas lagi . huhh.....malasnye . ishh ape nak jadi dengan aku nih ? :) kang lewat gerak kang x pasal pasal kene ngepek di mama . hurmmmm. penatnye laa. ngantuk pun ade. tp yang pelik, mata xnak pejam . kawan aku cakap aku ngisap ! :( pah gtu lalu ye cakap ke kite. hehehehee. doh ya sungguh ekpom.. berape hari dah ni jadi tak boleh nk tido malam . stress perasaan. dan tido, 4,5petang baru nk bangun . ohh rezakkk sampai bile nk jadi macam nih . kene balik, kene balik ! haahahahaha
Okaylah, tak tahu nk tulis ape dah. makin lame duk depan laptop nih, makin malas nanti jadinye. 
. BYEEEEEEEEEEE . Mmmuuahhhh .

No comments:

Post a Comment