Thursday, 28 March 2013



ASSALAMUALAIKUM


suke giler gambar ni . kuning tu cantik !! HAHA


Assalamualaikum , Salam jumaat penghulu segala hari .

pejam celik pejam celik dah 5 bulan tak lawat blog update ape ape . hehehe malas tek nk menulis nulis ni . nanti sambil menulis sambil tuh lah nk berjiwa . harini aku nk update kisah tentang cinta selame 5 bln . huh , jiwang ! hahaha . 5 bulan dh putus ngn alif (gebeng) . selame 5 bulan ni xde sorang pun yg lekat ngn org lain . couple kejap, putus . kejap , petus . plg lame , sebulan . emm manusia , main main belake . xde langsung nk serius . bile lah nk matang ?? takpe.....redha , pasrah . jodoh itu rahsia allah :) sabar selagi aku mampu . semua ujian mu ya allah ku terima dgn hati yg terbuka . aku yakin suatu hari nanti pasti ade jalan bahagia jgk untuk aku ^_^ 

Bila cinta adalah nafas , ku ingin hidup seabad . Bila cinta adalah keindahan , ku ingin selalu memandangnya . Bila cinta adalah luka , ku tak akan peduli seberapa pahitnya luka itu dan Bila cinta adalah airmata , ku akan tetap tersenyum walaupun dalam duka