Saturday 31 December 2011

Mimpi Lintah !!


LINTAH
Perasaan takot mula bermain di minda ! 
x pernah pernah mimpi kene gigit lintah, tibe tibe muncul.. sekor xpe gok, nih banyak wehh.
Semalam tidur, aku mimpi banyak sgt lintah duk lekat 1 badan aku .. lintah ni lah yg aku termimpi mimpi 
entah apela tande mimpi tuh :( bangun je tidur, terus termenung then ape lagi, terus bkk lappy search google ! (nebeng nguh, sampai search google ) haha.. mase aku search tu, aku tercari cari ape petanda mimpi digigit lintah... hmmmm pe yg aku dapat, membuatkan aku lg terfikir fikir ! ..

Sape sape yg tahu ape mksdnye, bgtahu lah aku.. aku takot sgt :( takot bende x baik je yg akn berlaku..
ape yg aku dapat dr laman web tafsir mimpi, ni lah die jawapannye ..
MIMPI BERJUMPA LINTAH, AKAN DIGODAI OLEH WANITA/LELAKI 
MIMPI DIGIGIT LINTAH PULA AKAN DIGODAI OLEH PEREMPUAN JAHAT 

digodai ?? teruk sgt...papepun, aku harap sgt xde ape ape yg akan berlaku ! mohon ya allah, jauhilah aku dr perkara buruk ats ape yg aku mimpi.. jauhilah aku dr segala kehajatan yg mungkin menghampiriku. amin :(

No comments:

Post a Comment